musim sekolah kembali semula!!! xD

بسم الله الرحمن الرحيم 
Assalamualaikum
Alhamdulillah..... erm...kali nak post tentang ape eik...:). insyAllah benda baik2 je...

hehe..saye nak tanye kpd kawan2lah...kawan2 dah sedia nak balik ke skolah...:) saye...insyAllah siap...(tahun dpan PMR..wa!! tidak!! xD) doakan eh ^_^..kembali ke sekolah dgn azam baru....insyAllah..

tulis-tulis ni teringat plak time terakhir skolah (2011)..:)
kami buat roket guna botol air ..Alhamdulilah seronok nye tak terhingga hanya Allah je  yg tahu..:) terima kasih jugak kpd cikgu supini yg dah banyak tolong kami..dan anjurkan program ni..Jom kita tengok gambar dibawah..

"terakhir sekolah"


sukenye diorang ni ^^..kami semua terbahagi kepada 3 kumpulan 1 kumpalan banat(P) 2 kumpulan banin(L)..
hihi ^^..inilah roket kami cantik tak?? 

ok..time ni nak buat..payung (guna plastik sampah)..kenapa kena ada payung?...nanti apabila sudah diterbang kan die akan terbuka sendiri..:) mcm payung terjun..

(gambar mahal ni :p )..Alhamdulilah payung tu dah siap tinggal tampal je..dekat bwh botol tu..

Alhamdulillah siap jgak...

gambar ni paling mahal :p

ini sejenis??..erm tak tahulah nk kata apa nak kata mesin bkn mesin erm..apa-apalah (blur skjap)...tapi benda ni lah yg akan terbangkan roket kami....

Alhamdulillah..akhirnye selesai juga coretan yg tak seberapa ni....insyAllah kalau umur dipanjangkan kita bertemu lagi dalam coretan akan datang..terima kasih kerana membaca.. 

p/s: jangan lupa kembali ke sekolah bersertakan dengan niat n azam yang baru..jangan lupa jugak..^_^ ucap terima kasih kpd mak n ayah kita..sbb masukkan kita ke sekolah.
"TERIMA KASIH UMI AYAH"




 والسلام










Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular