ASSALAMUALAIKUM :)


dah lama tak update blog ni...kesian dia sorang-sorang...maaf lah tahun 2015 memang berazam tak nak menulis sebab SPM... tapi alhamdulilah tahun ni dah tak buat apa-apa inshaAllah saya cuba isi blog ni dgn benda2 yang bermanfaat ok..

Alahmdulilah bersyukur sangat dah habis SPM, tinggal tunggu result je ^_^..dup dap..jugak sementara nak tunggu result..yang paling penting hubungan kita dengan Rabb mesti jaga...saya cakap pun untuk diri sendiri..

kenangan dekat As-Syddiq memang tak dapat dilupakan..coz dekat situlah saya dibesarkan dengan TARBIYAH. 
dekat situlah saya kenal TARBIYAH.
nak cerita pasal tarbiyah memang panjang..kalau nak tahu pasal tarbiyah ikutlah USRAH
USRAH adalah nadi kepada TARBIYAH
kalau tak da USRAH tak dahlah TARBIYAH.
jazakaAllah kepada Imam Hassan Al-banna, pengerakan ikhwanul Muslimin.
beliaulah pengerak utama memulakan USRAH di MESIR cukup sekadar di kedai kopi hanya menceritakan tentang peribadi Rasulullah s.a.w.


Sekolah Menengah Islam As-syddiq
Terima kasih pada guru-guru dan staff yang terlibat secara langsung atau tidak.
yang telah banyak mendidik saya..
 terutama pada : Ustaz Maher, Ckg Supini, Ckg Shamjuddin, Miss Zurin, Ustazah Maisura, Ustaz Saufi, Ustaz Mahmud.
mereka inilah yang bersama-sama kami membuat bulatan tarbiyah..(rindu) T_T.

setakat ini sajalah saya mampu untuk menulis..lain hari saya tulis lagi..bye2 assalamualaikum..


Ulasan

Catatan Popular